Bizi Takip Edin


E-mail Grubumuza Katılın Web sitemize yeni eklenen duyurular ve güncel bilgilerden haberdar olmak için lütfen aşağıdaki alana e-mail adresinizi giriniz.




Güncel

Antalya 112 Acil Çağrı Merkezi İçin Merkezimizde Geliştirilen PLM Projesinin UA'ya Başvurusu Tamamlandı

2011 Yılı teklif çağrısı dönemi Hayatboyu öğrenme Programı Leonardo da Vinci Hareketlilik Projeleri kapsamında Antalya 112 Acil Çağrı Merkezi adına “112 Tek Numara Acil Çağrı Merkezi” isimli PLM (Mesleki Eğitim ve öğretim Alanındaki Çalışanların ve istihdama hazır kişilerin (mezunlar dâhil) Hareketliliği) proje geliştirme çalışmaları Merkezimizde tamamlanarak 4 Şubat 2011 tarihinde Ulusal Ajans’a başvurusu yapıldı.

Acil Çağrı Numarası” oluşturma çalışmaları; 2003 yılında, Hollanda Hükümeti ile T.C. İçişleri Bakanlığı’nın işbirliği ile başlamıştır. MATRA Projeleri kapsamında 26.10.2009 tarihi itibariyle Emniyet, Jandarma, Sağlık ve İtfaiye yetkililerinin bulunduğu Antalya 112 Acil Çağrı Merkezi faaliyete geçmiştir. Merkezin kuruluş amacı, farklı kurumlara ait farklı acil çağrı numaralarına yapılan talep ve ihbarların yarattığı zaman, can ve mal kayıpları gibi olumsuzlukları gidermek ve hizmet kalitesini arttırmaktır.

Proje, Antalya Valiliği 112 Acil Çağrı Merkezinde çalışan, öncelikle acil çağrıları karşılayan çağrı alıcılarına, çağrıları yöneten sağlık, itfaiye, polis, jandarma operatörlerine, İtfaiye Yüksek Okulu'ndan yeni mezun olan itfaiyecilere ve 112 Acil Çağrı Merkezi eğitim koordinatörlerine yöneliktir. Projenin yerel ortakları, Büyükşehir Belediyesi İl Emniyet Müdürlüğü, İl Sağlık Müdürlüğü, Tüm İtfaiyeciler Derneği Birliği, Akdeniz üniversitesi Teknik Bilimler Meslek Yüksek Okulu, Sivil Savunma ve İtfaiyecilik Programı ve yabancı ortağı Köln üniversitesi olarak belirlenmiştir.

“112 Tek Numara Acil Çağrı Merkezi” LdV PLM projesi kapsamında amaç, AB standartlarında hizmet veren bir Acil Çağrı Merkezi'ni Almanya'nın Köln şehrinde 10 hafta süreyle yerinde gözlemlemek, bu merkezde çalışan personelin eğitim düzeyi ve sahip olduğu nitelikler hakkında bilgi almak ve çalışanların mesleki becerileri ve hizmet kalitesini geliştirmektir.  Doktor, acil tıp teknisyeni, polis memuru, sivil savunma, itfaiye ve merkez çalışanlarından oluşan 25 kişilik ekibin bu hareketlilik sırasında; mesleki ve dilsel becerilerinin yanısıra hızlı ve etkili bir biçimde müdahale edebilme ve krizi doğru yönetme becerilerini geliştirmeleri hedeflenmektedir.

“112 Tek Numara Acil Çağrı Merkezi” LdV PLM projesi 4 Şubat 2011 tarihinde 112 Acil Çağrı Merkezi tarafından Ulusal Ajansa teslim edilmiştir. Başvuru sonuçlarının Haziran 2011’de netleşmesi beklenmektedir. Teklifin hibe kazanması durumunda proje 01.10.2011 tarihinde başlayıp 18 ay sürecektir.




Haber Listesine Dön Okuma: 2775

Anasayfa | Sıkça Sorulan Sorular | Etkinlik Takvimi | İletişim | Gizlilik ve Güvenlik | Mail Grubundan Ayrıl | Dokümanlar | Webmail | Antalya Valiliği 

Antalya Valiliği Avrupa Birliği ve Dış İlişkiler Bürosu | 2009 - 2016